Monday, November 8, 2010

saya sayang lelaki itu.....

post yang sedikit emo.......sile jgn bace!


saya sayang lelaki itu..walaupun saya selalu menyakiti die..(kadang-kadang la..)
saya sayang lelaki itu..walaupun saya selalu menyusahkan die..(yang ini selalu sangat!)
saya sayang lelaki itu ..walaupun saya selalu mendesak die..(ermmm...)
saya sayang lelaki itu..walaupun saya selalu x dengar cakap die..
saya sayang lelaki itu..walaupun saya selalu buat die marah (tapi die tak penah tunjuk die marah ok!)
saya sayang lelaki itu walaupun tak penah buat surprise party tuk birthday die..(birthday present pon susah..teruk kan!!)
saya sayang lelaki itu..walaupun kekadang saya malu nak ucap...
saya sayang lelaki itu..walaupun kekadang susah nak fahami hati die (tapi still cube kay)
saya sayang lelaki itu..walaupun saya tak cakap kat die i love u tiap2 hari...
saya sayang lelaki itu..walaupun saya mungkin tak boleh jadi perfect untuk die..
saya sayang lelaki itu..walaupun saya tak pandai masak makanan kegemaran die a.k.a nasik kerabu(oh!i admit mmg saya tak pandai!)
saya sayang lelaki itu..walaupun kadang2 die kene iron baju keje die sendiri..(sorry b..)
saya sayang lelaki itu..walaupun saya selalu ajak die p jalan walaupun saya tau die penat...(my bad!)

akhir sekali..


saya sayang lelaki itu..walaupun saya mungkin bukan isteri yang sempurna untuknya...
saya sayang lelaki itu..walaupun saya mungkin bukan ibu yang terbaik untuk zuriatnya..
saya sayang lelaki itu..walaupun saya mungkin bukan menantu yang soleh untuk ibunya...

tapi...


saya sayang lelaki itu seadanya....kerana dielah yang terbaik untuk saya..yang memahami saya..yang sabar dengan kerenah saya...yang sangat pandai mengambil hati saya...yang sangat mengambil berat akan saya...dan anak2 saya....


dan dialah....


suami saya....


I LOVE YOU DUNIA AKHIRAT, B!!!
MOGA JODOH KITA KEKAL KE AKHIR HAYAT..

AMIN....

1 comment: